Hm hmmm hmmmmmm. Sedih sangat okay sebenarnya bila dapat tahu Hero dh dapat kerja. Aku and Syera yg cari dulu sebelum dia, tapi dia yg dah dapat. Tapi dia cari kat tempat lain, hmm nak kerja dgn dia tak boleh. Takut nanti tak terbuat kerja tu. Haha. Bapak bosan gila deyy paria.

Btw, susah lah lepasni kita nak berjumpa kan, takpa, saya faham. Yang penting awak tak buat kerja gila lah kat tempat kerja tu, curi ayam takpe :D hahahaha.

Aku ingat lagi, satu malam tu aku sedih sangat sbb aku fikir macam macam.Yang bukan bukan pula tu -,- Hmm sbar jelah weh. Hero best lah dah kerja, dengan geng pulak tu, dapat jumpa member, aku ni, apa tadak. Duduk rumah besarkan badan adalah. Sampai mak Heo tegur aku cakap aku main tembam. Hmmm sedih pedih >< Bukan mak dia je cakap cmtu, ramai dh cakap, jiran jiran aku, kawan kawan, haih nak buat cemana. Aku nak kerja tapi takde peluang, so terpaksalah menanam anggur ber-shift :/

Kan best kalau aku kerja, dapat duit akhir bulan, boleh belanja family, keluar dgn kawan kawan, shopping dgn Hero, berr :/ semua guna duit sendiri then aku boleh beli sesuk hati apa yg aku nak. Hmmmmm, please, carikan aku kerja boleh? :') hihi.


Thanks sudi baca story aku! (: