22/09/2012

Okay, harini ak happy sangat sangat yang teramat sangat sbb dapat keluar with my heroooo superman <3 Hihi. K, actually masa hero ajak keluar tu aku ingatkan dia nak sambut birthday aku je, rupa rupanya nak sambut anniversary sekali. Haha. SUMPAH TERHARU. Dan awal awal lagi kami dah berjanji yang harini takkan gaduh. k :)

Aku bukan pergi dgn Hero je, aku ajak semua geng aku pergi sekali, tapi ada yang tak join, takpe, faham. Yang dapat join harini Syera with Hero dia, Effa with TTM ( TEMAN TAPI MESRA) Si Shahril dia tu, and Erni. Huda dgn Latip pun join tapi mereka datang lambat sbb si BIEE dia tu kerja.

Dah sampai Sunway, mula mula jalan jalan jap, pastu makang ah apa lagi. Perut dah tengar berkeroncong lagu apatah yg taktahu asal usulnya :D Then kitorang pun memilih untuk makan di Simply Penang. Sedap, fikir memula biasa je, tapi tidak lah. Apa yang penting, makanan itu mengenyangkan aku ^^

Dah habis makan sume, pun blah lah. Jalan jalan sana sini, bergurau senda, bersuka ria, hmm apalagi eh? Hah snap snap gambar. Tengok eh tegok bawah ni, macam macam ada :D

Ni kite dgn Hero masa kat kedai tu. Before makan kenalah snap dulu kan. HEWHEW

Ni pulak 2 ekor gedik ^^v

Ni Effa with dia punya TTM tulah :D

Ni aku dgn Effa :)

Please abaikan muka Effa :D

Syera with Erni :)

Syera seorang :)

Effa seorang :)

Aku dgn Effa lagi :)

Aku seorang pulak :D

Dah jalan jalan sume, then kitorang taktahu mana hala tuju, kitorang pun bersetuju lah untuk hilangkan boring dgn bermain Snooker. Jyeahh. Ni mai tgk gmbar gambar kat Snooker.

Tengok Hero dgn gaya tersendirinya :D haha

Hero onggek onggek :D

Wow, hot Erni :D

Nipun hot :D


Eceh :D

Haaa ni lah gadis gadis baik hati :D

^^


gedik nak mampos :D


Dah habis main Snooker pun balik lah, sbb time tu dah nak dkt maghrib rasanya. Yelah, kang balik lambat lambat sangat, mak bapak bising. Haha. And nak balik tu sempat jugak snap picture last dgn Hero sambil pegang baby kami. Haha ( bear pooh hero belikan time jalan jalan ) :)

Tengok, comelkan baby kami :D

BYE :D


Thanks sudi baca story aku! (: