Gaduh lagi :(

Okay, now dh pukul 1:30am, hmmm susahnya nak tidur weh!

Petang tadi Hero and family dia shopping untuk raya then aku ckp lah kat dia, stop text sbb aku malas nk ganggu. K then kitorang pun stop text. Andthen malam pulak lps dia dh balik, aku pulak dgn family aku pergi shopping, so maknanyaaaa tak dapat text lagi lah :( Dia cakap lpas aku dh sampai rumah, call dia. Okay.

Dalam pukul 11 something aku dah sampai rumah, lepas makan and blabla aku pun siap sedia lah call dia, semangat tahu tak. Aku call dalam 3 kali dia tak angkat, okay, aku risau. Aku tak expect dia tidur. Entah kenapa aku tak rasa dia tidur pun sebab selalunya antara kitorang berdua aku yg selalu tertidur dulu. Hmm.

Then aku call adik dia, k, aku salah. Memang betul dia tidur. And dia pun said sorry apa sume kat aku sebab dia dh tertdur. K, aku pun suruh lah dia tidur balik, dia cakap '' nak dengar suara syg dulu '' aku pun senyum sebab aku tahu dia rindu aku. Mwehehe. Aku lagi rindu dia! Dan aku fikir kitorang akan gayut lama. Rupa rupanya dah lepas beberapa minit dia ajak aku tidur. Aku punya mood pun terus DOWN ==' 

Aku pun hmm hmm yelah. Dia suruh aku janji aku tidur, tapi aku tak janji sebab aku seriously tak mengantuk lagi. Lagi lagi, aku betul betul rindu kat dia. Tapi kenapalah aku tak cakap. Sakai much okay Umiyana :* Then dia tanya, aku ni kenapa, mcm tak bg dia tidur je. Tetibe aku pergi TINGGI SUARA KAT DIA ! aku cakap, pergi jelah tidur! Andthen macam biasalah, GADUH :( Aku rasa dia betul betul marah aku sebab aku tinggi suara kat dia. Dia kata aku ni kecoh r. Selama ni kalau aku ngantok, nk tidur apa sume dia tak pernah bising. K, aku salah sayang :( Andthen dia terus off call :'(

Aku rindu kau! Betul betul rindu kau! Rasa mcm nk call kau, nak ganggu tidur kau, tapi err memang tak lah aku nk buat cmtu. Time time macam ni kalau kita dua tak mengantuk kita tengah Super saver kan bie? Mesti kita tengah happy happy mcm selalu. Ya Allah, sedihnyaaaaa :((

hmmmmm..


Besok aku harap kita bahagia macam biasa sayang (':

Thanks sudi baca story aku! (: