Keluar makan bersama mereka ♥

 Hello kawan kawan, Imiisyou ols :* Haha.
K, aku tak boleh lupa kenangan kenangan kita semua masa last kita makan sama haritu. Hope lepas ni ada lagi tau kita keluar sama. First, masa aku dh sampai kat mcD tu, member member sume jerit jerit mcm sakai k. Malu aku. Macam tak pernah nmpk aku pulak. Haha. Lahh, aku tahu korang saja je sbb aku yg paling lmbt dtg situ kan, k faham. Datang datang je, aku nmpk si Huda kau nk pergi mana tah dgn bf dia. Then aku pun naik lah atas. Woww, ramai jugak kat sini. Classmates aku yg lain pun ada. Dah mcm mcD 18 ni penuh dgn kitorang je. Tak nmpk org lain pun. Eceh ;D Yg pastinya aku rasa best gila sbb semua geng aku ada kat sini. Mula mula masa kat sekolah, aku dh doa dh, harap harap lah semua okay je. Last last aku yg semangat nk pergi ni, aku yg dtg paling lambat, haha. Bukan sengaja dooo, hujan beb! Tak apalah, at least aku dtg right? Then dah duduk borak kejap dgn member member, aku pun ajak Hero g order. Dah order apa sume, tetibe Syera tarik tgn aku supaya teman dia belikan burger. K, aku tahu kau pemalu yg teramat Syeeeraaa kembung :D Dah habis order, settle sume, aku pun nak naik lah kat atas. Nthen, aku nmpk Wawa nanges nanges. Ehh, apahal kau wawa? Aku pun watlek je ah. Maybe ada hal. Hmm, aku naik naik, tengok dorg sume dh berganjak leuar dari tmpt yg dorang lepak tadi. Aku pun pilih lah tempat. Nthen Huda datang, aku tanyalah apasal dgn Wawa apa sume, Huda pun cerita yg ex dia tampar dia. WHATTTT THE HELLLL? Bapak dayus gila budak lelaki tu? Ingat kau bagus sgt ke jantan yg bernama Pejal? Okay, p lantak lah. Aku malas nk masuk campur. Hahahahaha. Dah selesai makan sambil borak sume, kitorang pun lepak ah mcm biasa. Tetibe Eyka, Erni, Zyzie, Ciya, Fasz and Huda sume dh nak blah. Hmmm, bapak awal do? Takpalah. korang ada hal kan? K :( So tinggallah aku, Effa, and Syera bersama si Mine mine kami :D

\
Hah, cerr tgk Hero? Macam auww auww kan? Haha. Lawak tgk gambar ni. 

Hah ni Syera bersama Abdul :DD k, jk.

 
Ni pulak Effa dgn si Shahril. Teman tapi mesra je kot :D entah lah.

Ni pulak semua geng geng aku 

Thanks sudi baca story aku! (: